пятница, 20 февраля 2015 г.

Набір в ДК Штампи з любов'ю

Привіт усім! Сьогодні я з постом про набір ДК в скрап студії "Штампи з любов'ю".
 Хочу попробувати свої сили, це перша проба і не остання. Нарешті я таки відважилася. Розумію що мої роботи далекі від ідеалу, але чи знає хтось, який це ідеал? Я люблю продукцію і маю досить багато штампів їх виробництва. Якість і ціна мені дуже подобається)) Робота в ДК дає стимул робити більше і краще всіх, бо останнім часом я дуже розлінилась і немає ніякого поштовху робити те, що мені подобається, моя лінь бере верх)))

В правилах подачі заявки є пункт про улюблені стилі і техніки - щось конкретно сказати не можу мені подобається все і пробую свої сили в різних стилях, в основному все залежить від настрою. Останнім часом освоюю мікс медіа и стімпанк - захопила мене чоловіча лінія цих напрямків. Подобається шебби, клін. В скрапі мені подобається те що з кожним днем появляється багато новинок і хочеться все пробувати і творити-витворяти), а також дуже люблю глоссі - використовую його як клей і за прямим призначенням і штампи - з їх допомогою можна робити і фони, і висічки, і красиві надписи, прикрашати любу роботу вібитком. Люблю робити альбоми, блокноти, коробочки, листівки.На даному етапі моїми фаворитами є ось ці роботи)











Дякую, що дочитали. Буду з нетерпінням чекати відповіді і результати.)

2 комментария: