понедельник, 27 ноября 2017 г.

Стімпанк блокнот

Привіт усім  читачам і гостям блогу.
  Коли всі готуються до нового року і в постах красуються новорічні роботи, я вирішила трішки розбавити цю ніжність і зробила чоловічий блокнот в стімпанк стилі. Блокнот для знайомого, у якого 21 був день народження. Скоро він його отримає, сподіваюсь він буде задоволений, так же як і я, коли його створювала. Блокнот А5 формату, на 120 аркушів. Зроблено спеціально для блогу Scrap Relax для завдання "Рецепт з ОЕ".


З ОЕ я вибрала золото, яким проявила роботу, чіпборд ключ і кутик, колесо це велосипед і штампи з машиами, а також шеврон - фоновий штамп.
У створенні блокноту мені допомогли вирубка, пластикові і залізні деталі, текстурна паста, трафарети, бинт, фольга, краски чорна і золота і картон) Трішки деталей роботи.Всередині на форзацах скрап папір і штампи, а також деякі сторінки прикрашені штампами.На цьому я з Вами прощаюся. Творчого натхнення і удачі
па-па



Комментариев нет:

Отправить комментарий